מה זה אתר תדמית?
קרה לך פעם שנכנסת לאתר אינטרנט עם עיצוב מיושן ולא מקצועי? רוב הסיכויים שיצאת ממנו והמשכת בחיפוש אחר אתר אינטרנט נוסף, אחד מרשים ורציני יותר.
אתר תדמית, כשמו כן הוא. מיועד לשיקוף התדמית העסקית. אתר אינטרנט המותאם לייצוג מקצועי של העסק או החברה ברחבי הרשת.
האתר משמש כחלון הראווה של העסק שלך. בוא ניתן להציג את המקצועיות, החדשנות והאיכות שהעסק יכול להציע.
אחד מהתפקידים העיקריים של בניית אתרי תדמית הוא לספק מידע לגולשים אודות העסק ותחומי הפעילות שבו. שירותים ומוצרים מוצעים, פרטי הגעה, אפשרויות יצירת קשר ותוכן רלוונטי אחר.
בניית אתר תדמית איכותי
מה הופך אתר תדמית לאחד איכותי? ואיך בכלל מודדים את זה?
כמו כל בעלי העסקים. כולנו מחפשים גישות שונות כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלנו ואיתם גם את הכנסות העסק. בעולם שלנו של בניית אתרים לעסקים ופרסום באינטרנט אנחנו מכוונים בדיוק לשם. הקמת אתרי תדמית שבאמת יתרמו לעסק שלך. יש מספר פרמטרים חשובים שיקבעו את איכות האתר:
נראות חזותית
ויזואליות האתר, שילוב הצבעים והחדשנות שהוא מציג הם כנראה אחד הדברים המשפיעים ביותר על מחשבת הלקוח. ככל שהאתר יראה מקצועי ומזמין ככה יכנסו (ויחזרו) אליו יותר לקוחות.
בניית אתרי תדמית משלבת בתוכה המון פסיכולוגיה שיווקית. איזה תמונות להציג? איפה יהיו ממוקמות? איזה טקסט להבליט ובאיזה גופן (פונט) להשתמש? אלו רק חלק קטן מהשאלות שמעסיקות בוני אתרים מקצועיים.
עיצוב נכון של סכמות צבעים שונות ישדר לגולשים תחושה נעימה ומעניינת וישאיר אותם זמן נוסף באתר. ככל שגולש נמצא יותר זמן באתר כך גדל הסיכוי שהוא יבצע “המרה”.
יכולת המרה
המרה (Conversion) – היא כל פעולה של גולש, שאנחנו מגדירים אותה מראש שיכולה לתרום לנו. כך שלמשל באתרי מכירות. המרה תהיה לרוב רכישת מוצר, או הוספה של פריטים לעגלת הקניות. בעוד שבאתרי תדמית נרצה להחשיב המרה כאשר גולש מבצע שליחת טופס צור קשר, או לחלופין – מתקשר אל בית העסק.
אתרי תדמית עם יכולת המרה גבוהה נקראים “אתרים ממירים”. נשאלת השאלה מה הופך אתר תדמית רגיל שמקבל פניות אחדות לאחד שממיר עשרות גולשים בחודש?
מלבד העיצוב ונראות האתר, קיימות מספר רב של טכניקות שיווקיות “להוליך” ולגרום לגולשים לבצע פעולות המרה באתר. אחת מהשיטות נקראת “הנעה לפעולה”. והיא הדרך שלנו לאותת לגולש את הכיוון הרצוי. הנעה לפעולה יכולה להופיע כטקסט עם פעולה בסגנון: “מתעניין במוצר שלנו? חייג עכשיו”. הנעה יכולה גם להופיע בעזרת תמונות או חצים המדריכים את הגולשים לפעולות שונות.
ביצועים טכניים
הביצועים והמהירות של האתר הם פרמטר חשוב מאוד שרוב חברות בניית אתרים מתעלמות ממנו לחלוטין. כנראה בגלל שהוא מורכב לביצוע.
אתרי אינטרנט מורכבים מטקסטים, תמונות, סקריפטים וסוגים נוספים של אלמנטים. כל אלמנט כזה צריך זמן כדי להטען ולהיות מוצג בדף, הגודל שלו (או יותר נכון המשקל) הוא זה שיקבע את פרק הזמן הנתון שהאלמנט יטען.
ככל שקיימים יותר רכיבים באתר כך זמן הטעינה שלו יוגדל משמעותית. חישבו על זה ככה.. אתם נכנסים לאתר אינטרנט מחכים כמו שניות ושום דבר לא קורה. מנסים שוב ועדיין הטעינה נראית כמו נצח. רוב הסיכויים הם שאנחנו נצא מהאתר ונחפש אלטרנטיבה.
מהירות האתר משפיעה באופן ישיר על לקוחות שנוטשים את האתר. נטישת גולשים הוא נתון קריטי לאתרי האינטרנט ובעיקר לעסק עצמו. לא רק שהפסדת לקוח פוטנציאלי – גרמת למתחרים שלך להרוויח אותו.
רוצים לבנות אתר תדמית? צרו איתנו קשר!
בניית אתרי תדמית: המטרה
כדי לבנות אתר תדמית אפקטיבי אנחנו צריכים להגדיר את המטרה שלו. לכל עסק או ארגון יש מטרה אחרת שלשמה הם בונים את אתר האינטרנט. המטרה היא בעצם כל פעולה שנרצה שהגולשים שלנו יבצעו באתר. פעולה יכול להיות קריאת פוסטים ומאמרים, השארת פרטים או הזמנת שירותים או מוצרים.
בהתאם למטרה הרצויה של העסק אנחנו מתכננים את מבנה האתר והאלמנטים הנכללים בתוכו להכוונת הגולש לביצוע הפעולה.
בקמפיין פרסום ממומן בגוגל ומערכי קידום אורגני אנחנו משתמשים בניתוח ומדידת המרות להגדרת הצלחת פעולות הגולשים.
לדוגמה – במידה והמטרה שבחרנו היא השארת פרטים באתר (לידים) ואחד הגולשים השאיר את פרטיו – יש לנו המרה אחת.
מלבד משיכת קהל וייצור המרות. אתרי התדמית מהווים חלק חשוב בתקשורת בינך לבין הלקוח.
אתר תדמית מאפשר לנו לשמור על קשר רציף עם לקוחות קיימים וחדשים. זאת בעזרת רשימת תפוצה, חשיפת מבצעים או עדכונים שונים באתר ועוד.
למי מתאים בניית אתר תדמית?
יש לך עסק? מתכנן להקים אחד? אתה בהחלט צריך אתר תדמיתי.
אתר אינטרנט משפר משמעותית את הצמיחה של העסק, בייחוד היום בעידן הדיגיטלי שבו כולנו מחפשים מוצרים ואנשי מקצוע אונליין.
בניית אתרי תדמית לעסק מספקת לנו מספר יתרונות חדשים:
זמינות עסקית
אתרי אינטרנט זמינים לגולשים 24 שעות ביממה גם בשבתות וחגים (לבחירה). כדי להפעיל עסק פיזי בכל ימות השבוע ללא הפסקה, יצריך תשלומים ומשאבים שונים (משכורות עובדים, תשלומי חשמל ועוד). אתר אינטרנט הוא ההזדמנות שלנו להפעיל את העסק שלנו באופן רציף ולהנגיש אותו לכלל הלקוחות הפוטנציאלים ללא עלויות נוספות. לקוחות שיתעניינו בעסק שלך לאחר שעות הפעילות, יוכלו לקבל את כל המידע באופן מסודר מבלי להמתין ליום העסקים הבא.
תוכן שיווקי ונראות כללית
אחת המטרות העיקריות בעת הקמת אתרי תדמית היא כתיבת תוכן רלוונטי. יש באפשרותנו לחשוב ולהציג את בית העסק בדיוק בצורה שנרצה שיראו אותנו. בעוד שבעסק פיזי (חנות לדוגמה) אנחנו מאוד מוגבלים למבנה עצמו, מעטים בעלי העסקים שיכולים להרשות לעצמם לעצב באופן מותאם את המבנה והחלל הפנימי של החנות. בנוסף לעיצוב המותאם. באתר אינטרנט אנחנו יכולים לכתוב תוכן שיספק מידע באופן שיווקי על המוצרים והשירותים השונים שהעסק מציע. תוכן זה המשפיע על הקורא לבצע פעולה כמו השארת פרטים (לידים), יצירת קשר והזמנת שירותים.
חשיפת מותג
העסק שלך שם. תמיד. זהו המקום האידיאלי להפנות קונים או לקוחות פוטנציאלים להתרשמות וקבלת מידע מפורט .בעזרת אתר אינטרנט אינפורמטיבי תוכלו גם להקל על פעילות העסק ובמקום “לבזבז זמן” בלענות לטלפונים ללקוחות עם שאלות, הם יוכלו למצוא את כל התשובות והמידע באתר עצמו.
אמינות לקוחות
כבר הזכרנו את המקצועיות בנראות של אתר האינטרנט. במקביל בניית אתר תדמית מקצועי משדרת תחושת אמינות. תחושה שיש “אבא ואמא” מאחורי האתר. לקוחות שנכנסים לאתר תדמית מסודר עם ויזואליות מרשימה מרגישים ביטחון. שגם בעת בעיה יהיה להם למי לפנות. נתון זה משפר משמעותית את אחוז ההמרות והפניות של לקוחות אל בית העסק.
מיתוג עסקי
אתרי תדמית הם הדרך הטובה ביותר למתג את העסק שלך באופן מקוון ולחשוף אותו לעשרות קהלי יעד שונים ברחבי האינטרנט. החל מהלוגו או הסלוגן שיתחילו לחלחל לתודעה של הגולשים ועד הצבעים עצמם שיהיו מזוהים עם העסק.
ביסוס מעמד אל מול המתחרים והקניית תחושת ביטחון אצל הלקוח הפוטנציאלי – לפני שאנחנו קונים מוצר או שוכרים שירותים מאנשי מקצוע, אנחנו חוקרים עליהם קצת. מחפשים ביקורות, משווים מחירים ולומדים אודות אותו בעל עסק או חברה.
כשם שלדוגמה לא היינו ממהרים לשכור את שירותיו של עו”ד שעובד מהבית לעומת עו”ד עם משרד נעים ומפואר. לא היינו מרגישים בנוח לשכור את שירותיו של עסק שהנוכחות הדיגיטלית שלו מסתכמת בכמה טקסטים של כתובת ומספר טלפון באתרים כדוגמת דפי זהב או איזה דף חינמי בפייסבוק.
בסופו של יום הצורך שלנו כבני אדם לעשות ולידציה, אימות אוטנטיות והערכת מצב המסתמכות על המון פקטורים קטנים כמו סוג הרכב, השעון, הלבוש, שיניים, זקן, מכשיר סלולרי, מקום החנות או המשרד. כך גם משחק תפקיד אתר האינטרנט – האם נראה זול? האם התוכן חובבני או בעל שגיאות כתיב?
כמובן שגם כאן יש לקוחות פוטנציאלים שיעמיקו ויבחנו לעומק כל פרמטר באתר. במיוחד ככל שהעסק שעל הפרק מתיימר להיות גדול או איכותי.
קיימות עוד מספר נקודות נוספות כגון מהירות טעינת הדף, רזולוציית התמונות והבחירה הנכונה שלהם וכמובן העיצוב הכולל של האתר והתחושה שהוא נותן. כל אלו ועוד יקבעו בסופו של דבר האם הגולש יהפוך ללקוח.
אין ספק שהעולם הדיגיטלי מורכב ומצריך מאיתנו לרצות המון גורמים (גולשים, גוגל ומנועי חיפוש אחרים) ולעבור הרבה חומות והתנגדויות העומדות לפנינו. אבל התגמול שהוא בעצם פניית לקוחות אלינו ויצירת קשר חיובי שווים את הכל. וכאשר פורצים את תקרת הזכוכית הזו השמיים הם הגבול.
פרסום וקידום אתרי תדמית
מה שווה אתר תדמית או אתר מכירות אם אין לו גולשים? קידום ופרסום הם חלק אינטגרלי מכל מערך אינטרנט, הרבה בעלי עסקים חושבים שאם יהיה להם אתר, יכנסו המון גולשים והעבודה תגדל פלאים. זה נכון, אבל צריך להשקיע בשביל זה. ובעולם שלנו קיימות 2 אפשרויות לעשות זאת:
- אופליין (מחוץ לאינטרנט) – כל שיטות השיווק הישנות והמוכרות היטב לכולנו. “פה-לאוזן”, פרסום ברדיו וטלוויזיה, כתבות בעיתונים, פליירים ומגנטים בתיבות הדואר ועוד.
- אונליין (מדיה מקוונת) – הדור החדש של ערוצי השיווק – פרסום ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, כתבות ממומנות וסוגים נוספים של שיווק באינטרנט.
בתור חברת פרסום המתמחה בקידום אתרי תדמית. אנחנו לא מאמינים במדיה הישנה. העולם מתקדם ואיתו גם החשיבה. היום כולנו עברנו לאונליין. אם נרצה להזמין את שירותיו של אינסטלטור, סביר להניח שנכנס לגוגל ונבצע שם חיפוש ולא נלך לחפש מגנטים על דלתות בבניין שלנו.
נוכחות בזירה הכי גדולה – אתר האינטרנט משמש כבסיס להצגה במנוע החיפוש של גוגל. בין אם באופן אורגני או ממומן. בשביל שהעסק שלנו יופיע כאשר לקוח רושם ביטוי רלוונטי במנוע החיפוש אנחנו צריכים אתר אינטרנט עם תוכן רלוונטי. התוצאות המתקבלות לאחר שחיפשנו מילת מפתח מסוימת בגוגל הן חישוב של מספר פרמטרים ביניהם רלוונטיות, תוכן, ביצועים ועוד מגוון סודות של האלגוריתם של גוגל.
כדי להיות בכלל בתמונה ולהיכנס למנוע החיפוש – בראש ובראשונה צריך אתר אינטרנט. אבל בשביל להיות כמה שיותר גבוה בעמודי התוצאות צריך להבין איך פועל האלגוריתם של גוגל ולבצע את ההתאמות והמניפולציות הנכונות בשביל לנצח את המתחרים.
המטרה שלנו כאנשי פרסום ומקדמי אתרים היא להפוך את הלקוחות שלנו להיות הרלוונטיים ביותר בתחום ולקדם אותם לראש הפירמידה כאשר משתמש הקצה מחפש את השירות/המוצר שהם מציעים.
יש לי דף נחיתה. אני עדיין צריך לבנות אתר תדמית?
חד משמעית התשובה היא כן.
האינטרנט עבר הרבה גלגולים בעשור האחרון, דברים שהיו עובדים פעם כבר לא רלוונטיים להיום. עד לפני מספר שנים היה מספיק לבנות דף נחיתה, לקדם אותו ולהנות מהתוצאות. היום זה פשוט לא מספיק.
התחרות גדלה כמעט בכל תחום, רוב בעלי המקצוע והחברות עברו לאינטרנט ומשקיעים שם המון. החל מתקציבי פרסום, תוכן לאתר, גרפיקות מעוצבות ועוד.
היום כדי “לשכנע” את הגולש יש צורך בנכס יותר רציני מדף נחיתה העשוי מעמוד אחד בודד. המטרה העיקרית של דפי הנחיתה היא לתמצת מידע לכדי דף אחד שבו מנסים לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים ולהניע אותם לבצע פעולות מסוימות כמו השארת פרטים או רכישת מוצר.
מרבית האנשים היום המחפשים דבר מה באינטרנט, לא יקנו את הדבר הראשון שהם רואים. הם יעשו השוואת מחירים, יתעניינו, יחפשו ביקורות ותגובות מלקוחות קיימים ועוד. זו אחת הסיבות שדפי נחיתה כבר לא “ממירים” כמו שהיו בעבר. כעת אנחנו צריכים להתאמץ הרבה יותר כדי לבלוט ולייצר רושם חיובי, וזאת ניתן להשיג באמצעות אתר תדמית שלם.
חווית משתמש (User Experience)
כולנו בתור גולשים נתקלנו לא פעם באתרי אינטרנט עם חווית משתמש ירודה.
תמונות ודפים חסרים, עיצוב מיושן וניווט מסובך באתר, תוכן לא רלוונטי לחיפוש שלנו וכמובן טעינת אתר איטית שיכולה להוציא אותנו מדעתנו.
לפני מספר שנים, גוגל הכריזו על שיטת דירוג נוספת לאתרי אינטרנט – חווית המשתמש.
חווית המשתמש היא אוסף ביצועים הקובעים את רמת התאימות של האתר לגלישה נוחה ואיכותית.
בחודש מאי 2021, גוגל ביצעו עדכון ליבה (Core Update) לאלגוריתם הישראלי ושינו את המשקל של חווית המשתמש כך שיהיה משפיע על הדירוג הסופי בקידום האורגני. היום אתרים מהירים, נוחי גישה ובעלי ביצועים גבוהים – יקודמו הרבה יותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל.
מהירות טעינת אתר
מהירות טעינת האתר היא אחד הפרמטרים החשובים בבניית אתר תדמית. היא משפיעה באופן ישיר על כמות הגולשים שיוצאים מהדף ובמקביל משפיעה ישירות על הביצועים שלנו בפרסום וקידום.
“אחוזי נטישה”
ככל שמהירות הטעינה שלנו גבוהה יותר. כך אחוזי הנטישה יורדים ואנחנו מרוויחים עוד לקוחות פוטנציאלים. כמובן שגם דירוג האתר ע”י גוגל עולה בהתאם. אחוזי נטישה גבוהים פוגעים בנו באופן קריטי. מבחינת גוגל – אם גולש נטש את האתר סימן שמשהו שם לא בסדר, נטישות חוזרות ונשנות מעדכנות את האלגוריתם של גוגל והוא “יעניש” אותנו ע”י איבוד פוזיציות.
תצוגה מותאמת (Responsive)
אחת הדרישות המרכזיות בזמן בניית אתרי תדמית היא חווית המשתמש. תצוגת אתר המותאמת לכל המכשירים (מחשב, טאבלט וסלולר). האתר צריך להראות מקצועי ותקין מכל מכשיר ודפדפן. ולא רק בשביל להתקדם בגוגל – אלא בשביל הלקוחות שלך.
קוד אתר
שורות הקוד מהם בנוי האתר מהוות חלק משמעותי בדירוג חווית המשתמש. בכל אתר, בייחוד אתר הבנוי בוורדפרס קיימות שורות קוד מיותרות אשר מאטות את האתר ופוגעות בנראות שלו. צמצום קבצי CSS Java Script, ועוד משתנים נוספים כמו טעינה א-סינכרונית של אלמנטים ואופטימיזצית קוד יובילו לביצועים גבוהים יותר של האתר.
ארגון אלמנטים
קיימת חשיבות עליונה לנראות האתר וסדר המרכיבים בדף. אפיפה ממקמים מה? לכל הנושא הזה יש מקצוע ייחודי הנקרא UI/UX והוא בעצם תכנון נכון של תצוגת הדף. מתן עדיפות לתוכן חשוב ולמקם אותו בראש הדף (Above The Fold) ונושאים משניים ימוקמו לאחר הגלילה של הדף (Below The Fold).
The Fold – “הקפל”: מתייחס לויזואליות של העמוד ברגע שהוא נטען – מה המשתמש רואה בשניה שהאתר נטעם מבלי לבצע פעולה בעכבר.
תוכן רלוונטי
רובוט הדירוג של גוגל סורק את התוכן באתר וקובע עד כמה הוא מותאם ורלוונטי לנושא החיפוש של הגולש. גוגל פשוט רוצים שהגולשים שלהם ימצאו את המידע המדויק ביותר שהם יחפשו. תוכן אינפורמטיבי ואיכותי המספק ערך מוסף לגולש יקבל עדיפות גבוהה בהרבה על המתחרים.
בניית אתרי תדמית: תהליך הקמה
כמפרסמים ובוני אתרים, אנחנו יכולים לראות תמונה גדולה יותר בתכנון אתרי האינטרנט.
החל מהבנה מעמיקה בצרכי הגולש (חווית משתמש) ועד ארגון נכון של הקוד והאלמנטים באתר.
אנחנו מאמינים במוצר איכותי וארוך טווח. אתר תדמית מקצועי שישרת אותך בהצלחה לשנים קדימה. כדי להבטיח זאת אנחנו משתמשים במודול השלבים הבא:
מחקר יסודי
כדי לבנות אתר מקצועי אנחנו צריכים להכיר את תחום העיסוק שלך. בשלב המחקר נתמקד בחקר מילות מפתח וביטויים (לקידום אורגני) כאלה שבאמת יהיה אפשר למצות מהם את הפוטנציאל. במקביל אנחנו נחקור אתרי אינטרנט של מתחרים כדי להבין את שיטות הפעולה שלהם ובכך לבנות אסטרטגיות שונות. ולבסוף אנחנו מאתרים קהלי יעד רלוונטיים.
תכנון ועיצוב
השלב השני הוא צעד מפתח בתהליך בניית אתרי תדמית(ובכלל בכל מה שקשור באתרי אינטרנט). מלבד מראה מקצועי וחדשני לאתר האינטרנט שלך. קיימת חשיבות רבה למיקום נכון של אלמנטים בעמודים השונים- חווית המשתמש. ההיררכיה של הדפים באתר ואופן הצגתם למנועי חיפוש גם היא חשובה לא פחות. כחלק מתהליך העיצוב אנו מבצעים תכנון יסודי של תהליך זרימת משתמשים בין התכנים השונים באתר.
קידום אורגני SEO
מה הטעם בבניית אתר תדמית אם הוא לא מופיע בחיפוש?
רבים מבעלי העסקים מאמינים שאם הם יבנו אתר תדמית – לקוחות יתחילו להגיע אליהם. נכון לא כל מי שרוצה אתר אינטרנט יכול להרשות לעצמו להתחיל לקדם אותו באלפי שקלים בחודש. אבל יש דברים בסיסיים שחייבים לקרות באתר.
כל אתר אינטרנט חייב להיות מותאם לקידום אורגני. משלב הזנת התכנים ומילות המפתח באתר ועד שימוש נכון בכל תגיות המטא. לאחר בניית האתר אנחנו מבצעים פעולת “אינדוקס” בגוגל. שזה ממש כמו לרשום את העסק שלך ברשם החברות כדי שהוא יופיע כעסק רשמי. כך אנחנו “רושמים” את כל הדפים והתמונות במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג.
המרות – פרסום ממומן
כשמדברים על בניית אתרי תדמית ופרסום ממומן, המושג המרות מיוחס לרוב לתפיסת לידים (השארת פרטי לקוח באתר). אנחנו בונים את האתרים עם תאימות מלאה לפרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק. כסוכנות פרסום מורשת בגוגל אנחנו מכירים את כל הדרישות בפוליסות הפרסום ובקווים המנחים של גוגל לתאימות ביצועים.
לכל קמפיין פרסום ממומן בגוגל קיים ציון, הציון הזה ביחד עם פרמטרים אחרים יקבעו כמה מסע הפרסום שלכם ישלם לכל קליק. אותו ציון מורכב בין היתר מהפרמטרים של “חווית המשתמש”.
תצוגה מותאמת
כחלק מתהליך בניית האתר אנחנו בודקים איך כל אלמנט מוצג בסוגים שונים של מכשירים סלולרים, מכשירי טאבלט למינהם, טלויזיות ורזולוציות מגוונות.
במקביל אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים לבדיקות תצוגה שונות כדי להבטיח אתר תדמית מקצועי בעל נראות מושלמת מכל מכשיר (מחשבים, ניידים וטאבלטים).
קוד אתר
הקוד ממנו בנוי האתר משפיע באופן ישיר על מהירות הטעינה של הדף. זמן התגובה של האתר ומרכיבים אחרים בדירוג הביצועים הכלליים של האתר. אנחנו משתמשים בקוד נקי (מצומצם) ומסודר לכתיבת אתרי תדמית.
אחסון אתרים
מיקום האחסון ואיכות השרת עליו נמצא האתר יקבעו את המהירות טעינה של הדף. אם האחסון נמצא על שרתים בארה”ב לדוגמה, משך טעינת הדף יכול להגיע ל 5 שניות. השרתים שלנו ממוקמים בישראל (תל אביב) מה שמבטיח את זמן הטעינה המהיר ביותר.
אבטחה
השרתים שלנו מאובטחים בציוד מתקדם הכולל חומות אש, אנטי וירוסים, נתבים מאובטחים ועוד. בנוסף אנחנו מתקינים כלים מתקדמים באתרי אינטרנט לסינון ספאם ומתקפות רובוטים אקראיות על האתר.
בניית אתר תדמית בוורדפרס – WordPress
רובם המוחלט של אתרי התדמית נבנה במערכת וורדפרס. ממשק מתקדם לבניית אתרים המאוחסן לצד האתר עצמו.
וורדפרס היא מערכת קוד פתוח המאפשרת למפתחי אתרים ליצור ולנהל כל אלמנט באתר האינטרנט ולערוך את קוד האתר באופן חופשי בהתאם לצרכי הלקוח.
וורדפרס נפוץ כמעט בכל סוגי האתרים. החל מאתרי תדמית או אתרי מסחר ועד לפלטפורמות מורכבות או ממשקים מתקדמים כמו דרופשיפינג וממשקי מרקטפלייס.
מלבד היותו כלי עוצמתי עבור בוני אתרים. וורפרס מאפשר לך כמנהלת באתר להוסיף ולערוך תכנים ללא ידע קודם. כך ששינויים ועדכונים שוטפים יכולים להיעשות על ידי הלקוח עצמו.
קישור לאתר WordPress.
אתרי תדמית: עלויות ומחירים
עלויות האתר תלויות במורכבות הבנייה שלו. אתרים עם ממשקים מתקדמים כמו מערכות ניהול תוכן ומממשקי דיוור שונים, ייקרו את מחיר האתר בכמה מאות שקלים. המחירים משתנים ומתומחרים אחרת בין חברות בניית אתרי תדמית השונות.
לרוב מחיר הקמת אתר תדמית ינוע בין 3,500 – 10,000ש”ח. זהו מחיר הקמה חד פעמי.
מלבד מחיר ההקמה, קיימת גם עלות תחזוקה שנתית (או חודשית). עלות התחזוקה כוללת בתוכה את עלות האחסון, שדרוגי תוכנה, עדכוני אבטחה, גיבויים ועוד.
מחיר התחזוקה יכול לנוע בין 800 – 2,000 ש”ח (שנתי). בהתאם לגודל ומשקל האתר. כמובן שרצוי לבדוק מול החברה מה כוללת התחזוקה השנתית.