ניתוח תגיות מטא
הכנס כתובת אתר
אודות ניתוח תגיות מטא
הכלי שלנו לבדיקת תגיות מטה מנתח את כתובת האתר והקוד הטמון בו ומציג את כל תגיות המטה המופיעות בו. כך תוכלו ביתר קלות לראות ולהבין איך מנועי חיפוש קוראים את דפי האתר שלכם. להתאים ולשנות תגיות בהתאם לצורך.
הכניסו את אחד מעמודי האתר אל תיבת הטקסט למעלה ולחצו על כפתור "שליחה".
תגיות מטה הן שורות קוד המוטמעות ב HTML של עמודי אתר האינטרנט. קיימות מספר תגיות בסיסיות כמו תגית הכותרת המשקפת את כותרת העמוד. תגיות מילת המפתח הכוללות בתוכן אחת או יותר ממילות המפתח המתוארות בתוכן הדף. תג התיאור המציג את הקדמת הטקסט המופיע בעמוד הנוכחי.
קיימים עוד מספר תגי מטה כמו תג המחבר (כותב התוכן) והבעלים של האתר.
קידום אורגני בעזרת תגיות-מטה
Meta tags הם חלק בלתי נפרד ממערך קידום אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים (SEO) כמו יהאו ובינג.
רמת החיוניות שלהם כ"כ גבוהה שהם אלו שבעצם מתארים למנועי חיפוש את התוכן והנושאים הכתובים בעמודים והאתר כולו.
מערך קידום אורגני נחלק ל 2 סוגים עיקריים:
קידום פנימי (on-site).
קידום חיצוני (off-site).
הקידום הפנימי הוא בעצם תהליך אופטימיזציה לדפי האתר. כך שהעכבישים (רובוטים השייכים למנועי חיפוש) יוכלו לקרוא ולנתח אותו בצורה המהירה והקריאה ביותר.
בתור חברת קידום אורגני, אחד הדגשים העיקריים שלנו הוא הנגשת אתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו בצורה הגבוהה ביותר לאותם רובוטים. וזאת על מנת שכל עמודי האתר יאנדקסו (יכנסו למאגר החיפוש) ויופיעו בעמודי התוצאות.
הגדרת תגיות המטה באתר צריכה להיעשות ביתר תשומת לב. שכן הכנסת מילות מפתח או טקסט לא נכון יכול לגרור אחריו חוסר אינדוקס מצד גוגל. או לחלופין – אינדוקס שגוי. כתוצאה מכך לקוחות לא יוכלו למצוא את האתר שלך בעזרת המילות חיפוש הנכונות.
SEO הוא תהליך. ואחד לא קצר. אבל עם עבודה קשה והתמדה הוא הופך לכלי השיווק החזק והמשתלם ביותר עבור קידום אתרי אינטרנט.