תשלום לפי תוצאות
התשלום על הפרסום מתבצע רק כאשר לקוח מתעניין במודעת הפרסום ולוחץ עליה, לא לפני כן. מה שמבטיח תשלום על כניסות רלוונטיות בלבד.
בעל עסק? מוכר מוצר או מספק שירותי מקצוע? אתה צריך חשיפה אונליין.
היום, בעידן הדיגיטלי הכל נעשה דרך האינטרנט, גוגל נהפך למקום הראשון שנתחיל בו מחקר, בין אם אנחנו מחפשים מוצר, מידע או רוצים להשוות מחירים.
כשלקוח מחפש בעל מקצוע בגוגל, סביר להניח שהוא יבחר באחת המודעות הראשונות שהוא יראה (מודעות ממומנות), זאת שתמשוך אותו ותהיה אטרקטיבית מיתר המתחרים.
אם העסק שלך לא נמצא שם, איך לקוחות ימצאו אותך?
המטרה שלנו כמפרסמים היא לייצר לעסק שלך אחוז ROI (החזר השקעה) גבוה, להשתמש בידע השיווקי שלנו כדי להוזיל את עלויות הפרסום ולמקסם את הרווחים.
מלבד שנים של ידע וניסיון, אנחנו מביאים כלים מתקדמים לניטור ומעקב אחר פעילויות הגולשים, כלי ניתוח סטטיסטיים שיאפשרו לנו לקבל את התוצאות הטובות ביותר בשבילך!
כדי שנוכל לפרסם את העסק שלך בהצלחה, עלינו להכיר את כולו. בשלבי ההקמה נאסוף מידע על המתחרים, קהלי לקוחות פוטנציאלים, הרגלי חיפוש וגלישה, מילות מפתח ונתונים דמוגרפים.
בכל יום אנו מנתחים את הנתונים שנאספו מהיום הקודם ויוצרים פרסום ממוקד יותר לצרכי הלקוח, התאמה יומית של הקמפיין חוסכת בעלויות ומבטיחה החזרי השקעה גבוהים.
לאחר שאספנו כמות מספקת של נתונים וביצענו מספר אופטימיזיות לקמפיין, החזרי ההשקעה שלנו יטפסו במאזן החיובי, זה הזמן להגדיל את התקציב ולמקסם יותר את הרווחים.
אנחנו אמנם מנהלים את קמפיין הפרסום, אבל הוא בבעלותך הפרטית – תוכל להכנס בכל רגע נתון לממשק הניהול ולהתרשם מהביצועים והתוצאות של מסע הפרסום שלך.
כשגולשים מחפשים בגוגל ביטויים הקשורים לעסק או המוצר, הם נחשפים למודעות הפרסום שלך.
מודעות הפרסום מורכבות מפרטי העסק ומידע רלוונטי על השירותים והמוצרים המוצעים, הן כוללות את מספר הטלפון, כתובת העסק וכתובת האתר.
עוד לפני הלחיצה על המודעה – הלקוח נחשף להמון פרטים אודות העסק, חשיפה זו נעשת בחינם וללא כל עלות, למה?
גוגול משתמשים במודול PPC לתשלום עבור הפרסום, שיטת תמחור זאת נקראת “תשלום לפי קליק” (Pay Per Click).
רק כאשר לקוח לוחץ על מודעת הפרסום שלנו ומועבר לאתר האינטרנט, אנחנו נשלם את מחיר הקליק, לא לפני כן.
כחלק ממערכי פרסום ושיתופי פעולה בינלאומיים הקיימים ברשותנו
הדסטארט מתמחה במתן פתרונות פרסום ושירותי אינטרנט מעבר לגבולות ישראל,
בין מדינות היעד שלנו תוכלו למצוא את אנגליה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.
במקביל לשירותי השיווק באזורים אלו, אנו מציעים תשתיות שלמות של מרכזיות טלפוניה וניתוב שיחות, אחסון אתרים ופלטפורמות שונות במדינות היעד.
המטרה זהה בשניהם: להגיע למקום הראשון בדף תוצאות החיפוש בגוגל, מעל שאר המתחרים היכן שלקוחות יוכלו למצוא אותנו ראשונים.
לאחר החיפוש בגוגל, אנחנו מועברים לדף תוצאות החיפוש.
המודעות הראשונות שנראה הן מודעות טקסט ממומנות (מסומנות על ידי הכיתוב “מודעה”), שאר המודעות בהמשך הדף הן מודעות אורגניות.
גוגל נותנים עדיפות לפרסום בתשלום, המודעות הממומנות יופיעו תמיד מעל התוצאות האורגניות (SEO).
הקידום האורגני הוא תהליך, ואחד ארוך מאוד – כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל נדרש הרבה זמן.
מה ההגדרה שלנו להרבה זמן? חודשים ואפילו שנים, תלוי בחברת הקידום והתחרות באותו המקצוע.
מצד שני, בפרסום ממומן העסק שלך יכול להגיע לדף הראשון (ולתוצאה הראשונה) לאחר מספר דקות מרגע התחלת הפרסום.
אפשרות זו מבטיחה חשיפה גבוהה ומיידית בהרבה משאר המתחרים האורגנים.
רוב העסקים והחברות יעדיפו לקבל תוצאות מיידיות בפרסום ממומן, להשקיע כסף כדי לייצר רווחים גבוהים יותר בפרק זמר קצר בהרבה.
בדוק את הביצועים שלו בכלי לניתוח אתרים שלנו
מאמרי שיווק, פרסום & בניית אתרים