פרסום עסקים בגוגל

פרסום ממוקד ברשת החיפוש של גוגל

20%

מהחיפושים ייחודיים בכל יום

95%

הזמינו מוצר או שירות

90%

מהישראלים מחפשים בגוגל

30%

קונים לאחר חיפוש

אם אתה בעל עסק, מוכר מוצר או מספק שירותי מקצוע – אתה צריך חשיפה אונליין.

היום, בעידן הדיגיטלי הכל נעשה דרך האינטרנט, גוגל נהפך למקום הראשון שנתחיל בו מחקר, בין אם אנחנו מחפשים מוצר, מידע או רוצים להשוות מחירים.

כשלקוח מחפש בעל מקצוע בגוגל, סביר להניח שהוא יבחר באחת המודעות הראשונות שהוא יראה (מודעות ממומנות), זאת שתמשוך אותו ותהיה אטרקטיבית מיתר המתחרים. אם העסק שלך לא נמצא שם, איך לקוחות ימצאו אותך?

פרסום עסקים בגוגל: יתרונות

פרסום ממוקד

הפרסום בגוגל מאפשר לנו למקד את הפרסומות רק ללקוחות שמביעים עניין במוצר או השירותים שלנו, לפי מילות מפתח, גילאים, מיקומים ועוד.

תקציב לבחירה

אין סכום מינימלי, תקציב הפרסום בגוגל נתון להחלטתך בלבד בהתאם לאפשרויות העסק, התקציב ניתן לשינוי בכל רגע עם אפקטיביות מיידית.

תשלום לפי תוצאות

התשלום על הפרסום מתבצע רק כאשר לקוח מתעניין במודעת הפרסום ולוחץ עליה, לא לפני כן. מה שמבטיח תשלום על כניסות רלוונטיות בלבד.

זמינות ונראות

מודעות הפרסום שלך מופיעות בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש אותך או את שירותי העסק דרך המחשב או הנייד, מכל מקום ובכל שעה.

תנועה מיידית

הפרסום בגוגל מספק לנו תוצאות מיידיות – מהרגע שהקמפיין באויר, יכנסו עשרות או מאות גולשים ביום בהתאם לתקציב הפרסום.

החזרי השקעה

החזרי ההשקעה יכולים להגיע למאות אחוזי רווח. לחיצה על מודעה שעלתה לנו אגורות או שקלים בודדים הופכת למכירת מוצר או שירות.

מתעניינים בפרסום?

צרו איתנו קשר! אנחנו עונים מהר

מומחי פרסום PPC
תוצאות מיידיות

המטרה

המטרה שלנו כמפרסמים היא לייצר לעסק שלך אחוז ROI (החזר השקעה) גבוה, להשתמש בידע השיווקי שלנו כדי להוזיל את עלויות הפרסום ולמקסם את הרווחים.

כדי להבטיח זאת – אנחנו משתמשים בכלים מתקדמים לניטור ומעקב אחר פעילויות הגולשים, כלי ניתוח סטטיסטיים שיאפשרו לנו לקבל את התוצאות הטובות ביותר בשבילך!

פרסום בגוגל עם ADstart

  • שלבי הקמה

    כדי שנוכל לפרסם את העסק שלך בהצלחה, עלינו להכיר את כולו. בשלבי ההקמה נאסוף מידע על המתחרים, קהלי לקוחות פוטנציאלים, הרגלי חיפוש וגלישה, מילות מפתח ונתונים דמוגרפים.

    מחקר יסודי: מילות מפתח – חקר מתחרים – איתור קהלי יעד

  • אופטימיזציה (התאמה)

    בכל יום אנו מנתחים את הנתונים שנאספו מהיום הקודם ויוצרים פרסום ממוקד יותר לצרכי הלקוח, התאמה יומית של הקמפיין חוסכת בעלויות ומבטיחה החזרי השקעה גבוהים.

    ניתוח ביצועים – A/B Split Testing – מיפוי קהלי יעד

  • תוצאות והגדלה

    לאחר שאספנו כמות מספקת של נתונים וביצענו מספר אופטימיזיות לקמפיין, החזרי ההשקעה שלנו יטפסו במאזן החיובי, זה הזמן להגדיל את התקציב ולמקסם יותר את הרווחים.

    Campaign Scaling – ניהול מתקדם למאות אחוזי ROI

  • שקיפות מלאה

    אנחנו אמנם מנהלים את קמפיין הפרסום, אבל הוא בבעלותך הפרטית – תוכל להכנס בכל רגע נתון לממשק הניהול ולהתרשם מהביצועים והתוצאות של מסע הפרסום שלך.

    דוחות ביצועים – יחס החזרי השקעה – נתונים בזמן אמת – מחירים ועלויות

פרסום עסקים בגוגל: חשיפה חינם

כשגולשים מחפשים בגוגל ביטויים הקשורים לעסק או המוצר, הם נחשפים למודעות הפרסום שלך.

מודעות הפרסום מורכבות מפרטי העסק ומידע רלוונטי על השירותים והמוצרים המוצעים, הן כוללות את מספר הטלפון, כתובת העסק וכתובת האתר, עוד לפני הלחיצה על המודעה – הלקוח נחשף להמון פרטים אודות העסק, חשיפה זו נעשת בחינם וללא כל עלות, למה?

גוגול משתמשים במודול PPC לתשלום עבור הפרסום, שיטת תמחור זאת נקראת “תשלום לפי קליק” (Pay Per Click), רק כאשר לקוח לוחץ על מודעת הפרסום שלנו ומועבר לאתר האינטרנט, אנחנו נשלם את מחיר הקליק, לא לפני כן.

פרסום עסקים בגוגל: אורגני או ממומן?

המטרה זהה בשניהם: להגיע למקום הראשון בדף תוצאות החיפוש בגוגל, מעל שאר המתחרים היכן שלקוחות יוכלו למצוא אותנו ראשונים.

לאחר החיפוש בגוגל, אנחנו מועברים לדף תוצאות החיפוש, המודעות הראשונות שנראה הן מודעות טקסט ממומנות (מסומנות על ידי הכיתוב “מודעה”), שאר המודעות בהמשך הדף הן מודעות אורגניות.

גוגל נותנים עדיפות לפרסום בתשלום, המודעות הממומנות יופיעו תמיד מעל התוצאות האורגניות (SEO).

הקידום האורגני הוא תהליך, ואחד ארוך מאוד – כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל נדרש הרבה זמן, ליתר דיוק – חודשים ואפילו שנים, תלוי בחברת הקידום והתחרות באותו המקצוע.

מצד שני, בפרסום ממומן העסק שלך יכול להגיע לדף הראשון (ולתוצאה הראשונה) לאחר מספר דקות מרגע התחלת הפרסום, מה שמבטיח חשיפה גבוהה ומיידית בהרבה משאר המתחרים האורגנים.

רוב העסקים והחברות יעדיפו לקבל תוצאות מיידיות בפרסום ממומן, להשקיע כסף כדי לייצר רווחים גבוהים יותר בפרק זמר קצר בהרבה.

פרסום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל או פייסבוק?

זאת כנראה השאלה הנפוצה ביותר בפרסום באינטרנט, כדי לענות עליה נצטרך להבין איך מתבצע הפרסום בכל אחת מהפלטפורמות:

סוג הפרסום בפייסבוק נקרא Push – “פרסום בדחיפה”: 

פייסבוק מציגים לנו פרסומות ממומנות גם אם איננו מתעניינים כלל במוצר. עם הזמן, פייסבוק הגדילה את מכסת הפרסומות היומית לכל משתמש – נוצר מצב שכל אחד מאיתנו נחשף לעשרות פרסומות שונות ביום (חלקנו אפילו פיתחנו “עיוורון” לפרסומות).

בואו נודה בזה, כשאנחנו נכנסים לפייסבוק אנחנו רוצים להתעדכן בחברים, משפחה ולראות דברים מעניינים, לרוב אנחנו נדלג על כל אלמנט שיפריע לנו בדרך, במיוחד אם הוא אנחנו יודעים שהוא יוציא אותנו מהפייסבוק לאתר אחר.

בשונה מפרסום בפייסבוק, ששם “נכפה” עלינו לראות פרסומות גם אם איננו מתעניינים במוצר –

הפרסום בגוגל מתבצע בשיטת שונה – Pull – “פרסום במשיכה”:

היתרון הגדול בפרסום בגוגל הוא אלמנט פסיכולוגי הנקרא נכונות החיפוש, כולנו כגולשים מחפשים בגוגל ברגע מאוד ספציפי: כשיש לנו זמן ומוטיבציה לקלוט מידע חדש.

הגולשים מתעניינים מספיק כדי להקדיש זמן בחיפוש וקבלת מידע אודות העסק או המוצרים שלך, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה.

כלי ניתוח אתרים

אתר האינטרנט שלך מותאם לפרסום?

השתמש בכלי ניתוח האתרים שלנו לבדיקת הביצועים שלו

Pin It on Pinterest

Share This