פרסום עסקים בגוגל: פרסום ממוקד באינטרנט להגדלת החשיפה וקהל הלקוחות

פרסום עסקים בגוגל

ניהול קמפיין פרסום ממוקד
ברשתות החיפוש והתצוגה של גוגל

בעל עסק? מוכר מוצר או מספק שירותי מקצוע?  אתה צריך חשיפה אונליין.

היום, בעידן הדיגיטלי הכל נעשה דרך האינטרנט, גוגל נהפך למקום הראשון שנתחיל בו מחקר, בין אם אנחנו מחפשים מוצר, מידע או רוצים להשוות מחירים.
כשלקוח מחפש בעל מקצוע בגוגל, סביר להניח שהוא יבחר באחת המודעות הראשונות שהוא יראה (מודעות ממומנות), זאת שתמשוך אותו ותהיה אטרקטיבית מיתר המתחרים.

אם העסק שלך לא נמצא שם, איך לקוחות ימצאו אותך?

המטרה שלנו כמפרסמים היא לייצר לעסק שלך אחוז ROI (החזר השקעה) גבוה, להשתמש בידע השיווקי שלנו כדי להוזיל את עלויות הפרסום ולמקסם את הרווחים.
מלבד שנים של ידע וניסיון, אנחנו מביאים כלים מתקדמים לניטור ומעקב אחר פעילויות הגולשים, כלי ניתוח סטטיסטיים שיאפשרו לנו לקבל את התוצאות הטובות ביותר בשבילך!

הזמינו מוצר או שירות
0%
מהישראלים מחפשים בגוגל
0%
קונים לאחר חיפוש
0%
מהחיפושים ייחודיים בכל יום
0%

תשלום לפי תוצאות

התשלום על הפרסום מתבצע רק כאשר לקוח מתעניין במודעת הפרסום ולוחץ עליה, לא לפני כן. מה שמבטיח תשלום על כניסות רלוונטיות בלבד.

החזרי השקעה

החזרי ההשקעה בפרסום ממומן יכולים להגיע למאות אחוזי רווח. לחיצה על מודעה שעלתה לנו אגורות או שקלים בודדים הופכת למכירת מוצר או שירות.

פרסום ממוקד

הפרסום בגוגל מאפשר לנו למקד את הפרסומות רק ללקוחות שמביעים עניין במוצר או השירותים שלנו, לפי מילות מפתח, גילאים, מיקומים ועוד.

תנועה מיידית

הפרסום בגוגל מספק לנו תוצאות מיידיות – מהרגע שהקמפיין באויר, יכנסו עשרות או מאות גולשים ביום בהתאם לתקציב הפרסום.

זמינות ונראות

מודעות הפרסום שלך מופיעות בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש אותך או את שירותי העסק דרך המחשב או הנייד, מכל מקום ובכל שעה.

תקציב לבחירה

אין סכום מינימלי, תקציב הפרסום בגוגל נתון להחלטתך בלבד בהתאם לאפשרויות העסק, התקציב ניתן לשינוי בכל רגע עם אפקטיביות מיידית.

שלבים בהקמת קמפיין פרסום

  • שלבי הקמה

    בניית קמפיין פרסום

    כדי שנוכל לפרסם את העסק שלך בהצלחה, עלינו להכיר את כולו. בשלבי ההקמה נאסוף מידע על המתחרים, קהלי לקוחות פוטנציאלים, הרגלי חיפוש וגלישה, מילות מפתח ונתונים דמוגרפים.

  • ניהול קמפיין

    אופטימיזציה (התאמות)

    בכל יום אנו מנתחים את הנתונים שנאספו מהיום הקודם ויוצרים פרסום ממוקד יותר לצרכי הלקוח, התאמה יומית של הקמפיין חוסכת בעלויות ומבטיחה החזרי השקעה גבוהים.

    ניהול קמפיין

  • תוצאות והגדלה

    שינוי אסטרטגית קמפיין

    לאחר שאספנו כמות מספקת של נתונים וביצענו מספר אופטימיזיות לקמפיין, החזרי ההשקעה שלנו יטפסו במאזן החיובי, זה הזמן להגדיל את התקציב ולמקסם יותר את הרווחים.

  • שקיפות מלאה

    סטטיסטיקות ונתונים

    אנחנו אמנם מנהלים את קמפיין הפרסום, אבל הוא בבעלותך הפרטית – תוכל להכנס בכל רגע נתון לממשק הניהול ולהתרשם מהביצועים והתוצאות של מסע הפרסום שלך.

    שקיפות מלאה

פרסום עסקים בגוגל: חשיפה חינם

כשגולשים מחפשים בגוגל ביטויים הקשורים לעסק או המוצר, הם נחשפים למודעות הפרסום שלך.

מודעות הפרסום מורכבות מפרטי העסק ומידע רלוונטי על השירותים והמוצרים המוצעים, הן כוללות את מספר הטלפון, כתובת העסק וכתובת האתר.

עוד לפני הלחיצה על המודעה – הלקוח נחשף להמון פרטים אודות העסק, חשיפה זו נעשת בחינם וללא כל עלות, למה?

גוגול משתמשים במודול PPC לתשלום עבור הפרסום, שיטת תמחור זאת נקראת “תשלום לפי קליק” (Pay Per Click).

רק כאשר לקוח לוחץ על מודעת הפרסום שלנו ומועבר לאתר האינטרנט, אנחנו נשלם את מחיר הקליק, לא לפני כן.

פרסום בחול

כחלק ממערכי פרסום ושיתופי פעולה בינלאומיים הקיימים ברשותנו
הדסטארט מתמחה במתן פתרונות פרסום ושירותי אינטרנט מעבר לגבולות ישראל,

בין מדינות היעד שלנו תוכלו למצוא את אנגליה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

במקביל לשירותי השיווק באזורים אלו, אנו מציעים תשתיות שלמות של מרכזיות טלפוניה וניתוב שיחות, אחסון אתרים ופלטפורמות שונות במדינות היעד.

פרסום עסקים בגוגל או פייסבוק?

זאת כנראה השאלה הנפוצה ביותר בפרסום באינטרנט, כדי לענות עליה נצטרך להבין איך מתבצע הפרסום בכל אחת מהפלטפורמות:

סוג הפרסום בפייסבוק נקרא Push – “פרסום בדחיפה”:
פייסבוק מציגים לנו פרסומות ממומנות גם אם איננו מתעניינים כלל במוצר. עם הזמן, פייסבוק הגדילה את מכסת הפרסומות היומית לכל משתמש.
נוצר מצב שכל אחד מאיתנו נחשף לעשרות פרסומות שונות ביום (חלקנו אפילו פיתחנו “עיוורון” לפרסומות).

בואו נודה בזה, כשאנחנו נכנסים לפייסבוק אנחנו רוצים להתעדכן בחברים, משפחה ולראות דברים מעניינים.
לרוב, אנחנו נדלג על כל אלמנט שיפריע לנו בדרך, במיוחד אם הוא אנחנו יודעים שהוא יוציא אותנו מהפייסבוק לאתר אחר.

בשונה מפרסום בפייסבוק, ששם “נכפה” עלינו לראות פרסומות גם אם איננו מתעניינים במוצר –

הפרסום בגוגל מתבצע בשיטת שונה – Pull – “פרסום במשיכה”:
היתרון הגדול בפרסום בגוגל הוא אלמנט פסיכולוגי הנקרא נכונות החיפוש, כולנו כגולשים מחפשים בגוגל ברגע מאוד ספציפי: כשיש לנו זמן ומוטיבציה לקלוט מידע חדש.

הגולשים מתעניינים מספיק כדי להקדיש זמן בחיפוש וקבלת מידע אודות העסק או המוצרים שלך, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה.

קידום אורגני או פרסום ממומן?

המטרה זהה בשניהם: להגיע למקום הראשון בדף תוצאות החיפוש בגוגל, מעל שאר המתחרים היכן שלקוחות יוכלו למצוא אותנו ראשונים.
לאחר החיפוש בגוגל, אנחנו מועברים לדף תוצאות החיפוש.
המודעות הראשונות שנראה הן מודעות טקסט ממומנות (מסומנות על ידי הכיתוב “מודעה”), שאר המודעות בהמשך הדף הן מודעות אורגניות.
גוגל נותנים עדיפות לפרסום בתשלום, המודעות הממומנות יופיעו תמיד מעל התוצאות האורגניות (SEO).

הקידום האורגני הוא תהליך, ואחד ארוך מאוד – כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל נדרש הרבה זמן.
מה ההגדרה שלנו להרבה זמן? חודשים ואפילו שנים, תלוי בחברת הקידום והתחרות באותו המקצוע.
מצד שני, בפרסום ממומן העסק שלך יכול להגיע לדף הראשון (ולתוצאה הראשונה) לאחר מספר דקות מרגע התחלת הפרסום.
אפשרות זו מבטיחה חשיפה גבוהה ומיידית בהרבה משאר המתחרים האורגנים.

רוב העסקים והחברות יעדיפו לקבל תוצאות מיידיות בפרסום ממומן, להשקיע כסף כדי לייצר רווחים גבוהים יותר בפרק זמר קצר בהרבה.

קידום אורגני או פרסום ממומן

התחלת קמפיין פרסום ADstart

יש לך אתר אינטרנט?

בדוק את הביצועים שלו בכלי לניתוח אתרים שלנו

מהבלוג שלנו

מאמרי שיווק, פרסום & בניית אתרים

איך עובד פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל – איך זה עובד?

,
כולנו שמענו את המושג פרסום ממומן בגוגל עשרות פעמים. אבל מה באמת קורה שם? מהי מלחמת מפרסמים? מי יהיה מקום ראשון ובאיזה מחיר? פרסום ממומן בגוגל: מאחורי הקלעים כאשר אנו מקלידים ביטוי חיפוש בגוגל אנחנו מועברים לדף תוצאות החיפוש ונחשפים למודעות ט…
מעקב קמפיין פרסום

מעקב קמפיין פרסום בגוגל

כולנו מכירים את המושג “פרסום ממוקד בגוגל”, אבל למה הוא באמת מתכוון? בשונה מטלויזיה, רדיו ועיתונים שהפרסום בהם מופנה לכלל האוכלוסיה מבלי להתמקד בקהלי יעד מסוימים. הפרסום הממוקד באינטרנט מכוון אך ורק לגולשים המתעניינים בעסק או במוצר שלך. אית…
חשיבות פרסום בגוגל לעסק

אתה לא שם? אתה לא קיים. פרסום בגוגל.

מנוע החיפוש והפרסום הגדול בעולם ובארץ בפרט. מעל ל90% מהחיפושים בישראל מתבצעים דרך גוגל. גוגל נהפך למקום הראשון שנתחיל בו מחקר. בין אם אנחנו מחפשים מוצר, מידע או רוצים להשוות מחירים. האלגוריתם בממשק החיפוש מדויק כל כך שרובנו נמצא תוצאות…

יש לך שאלה?

HTML tutorial HTML tutorial